Sghslove bulunduğum konumda ki doktor o kadar saçma ki , taktı alttan bakayım kesene diye ultrasona almıyor.. alttan baktırmak istemiyorum dedim.. şuan kesen oluşmuştur ama ultrason için kan değerlerinin 5000 lerde olması gerekiyor diyo. Kaç haftalık diyince de bilgi vermiyor..