Eylemleyli canım benim de o haftalarda başladı şuan 38. Haftanın içindeyiz hala devam ediyor bebek hareket ettikçe kemikleri sıkıştırıyor demişti doktorum ve şuan kontrolde baktığında ayakları orda gözüküyor. Sizin de bebek henüz dönmediği için muhtemelen kafası oradadır hareket ettikçe kaburgalara baskı yapıyor. Uzanmayı deneyin biraz olsun hafifliyor