Ecrinimm 33. Haftadayiz biz de kuzum büyük ihtimal Kasım 15-20 gibi sezeryan olacağım doktorum 36-37 gibi alırım dedi ilkim normal doğumdu ama bunda kan sulandırıcı hap ve iğne kullanıyorum bebeğim de dönmediği için sezeryan olacağım tarih henüz vermedi ama haftaya gideceğim büyük ihtimal verir 21 Kasım benim doğum günüm o güne versin istiyorum kabul ederse 😊💕