Merve0625 Merhaba kızlar 32 haftalık hamileyim inanılma kalçam agrıyor. Nefesim kesiliyor. Bugun bacağıma kadar agrıdı. Benim gibi olan var mı?
Mervesnck Merve0625 ayni konumdayim canim belim agrisi kalcam dayak gecmis morarmis gibi surekli oozisyon degistiriyorum agridan birde sol cati kemigim cok agriyor hareket ettikxe yarin insallah doktora gidicem sorucam 😖
Tuuce7 Merve0625 Benim de ağrıyor dediğim gibi bacağıma da vuruyor ki ben daha 25. Haftadayım son haftaları hiç düşünemiyorum 😑
Nevriis Evet bendede var bir haftadir, 31 haftalik olduk. Ve her gün magnezyum iciyorum faydasini görüyorum. Ama bu ikinci gebeligim, ilkinde epidural olmustum, ondan kalan hasarla birlikte cok fena agrilarim oluyor. Allah yardimcimiz olsun, az kaldi insallah🙏🏼
Yesiimduurmus Nevriis bende epidural düşünüyorum memnun değil misiniz epidural olduğunuz için epidural hakkında olumlu düşünceler okumuştum aslında hep ağrısız prenses doğum çok güzel bişey falan diye
Hnmli Bende de kalça ile bel arasında bir nokta nasıl bir acı batma görseniz topallayarak yürüyorum resmen magnezyum ve parol kullanıyorum biraz olsn azaldı
Gazeliz Hnmli al bendende o kadar benm 15 haftadan itibaren başladı canm magnezyum aldım geçti ama artık etkide etmiyor çok kötü kalça ile bel arasındaki nokta oturunca yorulunca kalktığımda topallıyorum çok kötü bişey
Merve0625 Tuuce7 son haftalae daha zor canım 25. Haftalarda ben rahat uyuyordum. Ama şimdi 3 saatlik uykuyla duruyorum
Karamelek- Merve0625 aynı sıkıntı bende de var canm bende 32yim geceleri daha da işkence oluyor bana 🙇