Aydinlituba65 kuzum 2. gebelik daha yaşamadım o yüzden 2. İğnemi vurulmadım ama kürtajdan sonra vuruldum bana 2. Gebelikte düşük kanama gibi şeyler olursa dırek iğne vurulcağımı he sıkıntı cıkmasa ılerlıyen haftalarda kesin vurulcağımı söylemişlerdi ama sen istersen başka doktora bi git işini garantiye al kuzum bebek sonuçta garantile işini randevu al başka doktora kuzum başka doktora git tavsiyem çünkü herkesin gebeliği bır değil kuzucum