Grlrrr
Bana doktorum ozaman direk demisti. Her ay kontrolde azar azar cikarsa kesinlikle normali engellemez ve zorunlu ıstırahat etmek zorunda kalmazsin.
Ve bana bu tehsisi 8. haftamda söyledi. Yani her 4 hafta sonra devamli takip edip ve kac milim yukari ciktigini söyledi.
Sen 23. haftada hala plasenta previam var diyorsun. Bende o vakite kadar birseyim kalmamisti. O sebepten dedim.
Doktor genelde sıkıntı etmek istemez pek. Belki ama gercekten 23. haftadan sonra düzelenide görmüstür. Nadir dir belki. Yinede hersey Allahtan. Sen duani eksik etme.
Allah hepmize kaldiramayacagimiz yükü vermez hayirlisiyla. En önemlisi bebislerin saglikli olmasi. (((=