Akannaka ben o çocuğu taşıyorsam tüm fedekarlığı ben yapıyorsam kimse ismine karışamaz..kaynanam asla bi iğne almaz zerre kadar kafasını yormaz birgün aramaz sormaz hamile kalınca da isim tavsiye ediyor koyacaksam bile sırf onlar söylüyor diye koymam iki tane oğlum var ikisinin de isimini ben koydum inşalla bunu da ben koyacam..