Kdzeregli bu tarz ağrılar gebeliğin sonuna kadar olucak canım benim 2. Gebeligim biraz tecrubede var şuan yerleşme ağrıları olucak büyüdükçe de büyüme ağrısı olacak 😀çok dayanılmaz farklı boyutlarda olmadığı sürece korkma gebeliğin genel süreci bunlar