Ecmokn Merhaba yardıma ihtiyacım var 24 haftalık hamileyim doktorum hiç bir test yapmadan hamilelik boyunca 5 kilo aldım diye kan sulandırıcı iğne verdi 6000lik çevremde iğneyi kullanıp düşük yapan var korkudan kullanamadım kullanan var mı bi yardım
Blackmom Ecmokn Kullandığınız iğne ile düşük olmaz tam aksine bebeğe faydası var.. tam bir şekilde kan akışı olur Buda tam gelişmesini ve beslenmesini sağlar,faydalı birşey yani
Mrymgl Ben kullanıyorum ama benim tansiyonum 13 civarı olduğu için kullanıyorum bebek daha iyi beslensin diye