Limonlusu Sibl8 daha çok bağırsak hareketi gibi hissetmen lazım kalp atımı hissettiğin kendi damarındır 😊
Akademisyenanne Sibl8 biz ilk hareketini 21’de hissettik. Esim sarilmisti karnima. O sira guclu bir tekme yedim. Simdi de uyutmuyor sipa. Kaburgami kiracak nerdeyse. 29 haftanin icindeyiz🐣
Blackmom Sibl8 Tam 16 haftalıkken hissetmeye başladım ilk gebeliğim bu arada.. yemek yedikten sonra,hareket ve yorulduktan sonra ya da tatlı birşeyler yiyip uzanıyorum sağ tarafımda pıt pıt içimde atıyor.. ama elimi tam koyayım diyorum gidiyor o pıt pıt😃💜
Limonlusu Sibl8 her zaman yapmaz özellikle tatlı, meyve falan yediğimde benimki coşuyor 😅 ben ilk 22 de gözle görünür hissettiğimde anlamıştım hep bağırsak hareketi sanıp karıştırıyordum 😂
Limonlusu Sibl8 bi de eşime ispat etmeye çalışıyordum o hissetmiyordu kızıyordum 😅 bi gün o yokken video çektim hareket etmeyeceği tuttu 20 dakika bir hareket için beklemiştim 😂