Nefes123 Kızlar daha öncede yazmıştım adetime 5 gün var ama kasık,Rahim ve bel ağrılarım var göğüs hassiyetim var bu akşamda vajinamdan pembe bir akıntı geldi gebelik testi yaptım ama sonuç negatif çıktı sizce olabilir mi hiç bu şekilde oldu mu sizde???
Merveeex Nefes123 canım adet gününü bekle hayal kırıklığı yasama pembem akıntı daha gelmediyse yerleşme kanaması olabilir gec döllenme oldugu içinde de testte çıkmamış olabilir kesin sonuc için adet gününün 1. Gününe kadar bekle bidaha yap
Sena396 Nefes123 canım merhaba, ben de adetime 1hafta kala idrar testi, 5gün kala kan testi yaptım ikisi de negatif çıkmıştı. Dün adet günümdü, yaptım ve pozitif çıktı. Bence gününü beklemelisin 🤗