Asafaras12
Bugun iğne olduk rahimime ara ara sancı giriyomuş gibi hissediyorum bebeğim gayet hareketli bir hafta önce serklaj olmuştuk
Mrvgk
İğneyle alakası yoktur sancının yada bebek hareketinin. İğne hormon takviyesi için bide rahim kasılmalarını önlemek için yapılıyor.
Asafaras12
Bu iğnede rahim duvarı kalınlaşıyormuş acaba ondan alabilir mi anlamadım bende 26+2 deyiz ultrosanda 1 hafta önde