Gribulut Kızlar kusura bakmayın çekinerek soruyorum internetten çok araştırdım birşey bulamadım belki yaşayan vardır diye soruyorum biz 23+0 olduk bugün 2 gündür de vajinamda şişme oldu ama böyle ayaklar ödem toplar şişer ya o kısımda da aynen öyle oldu tamamen şişti daralmış gibi hissediyorum birde tekmeleri aşağıda hissediyorum resmen baskı yapıyor enfeksiyon yok çünkü kısa süre önce tahlil verdim.
Elininanasi Gribulut benimde vardi canim Bbeyim kafa gelisi geldiyi andan oyle olmusdu.hatta oyle sismisdi ki dogum yaptikdan Sonra fark etdimki hatta uzeri catlamis bile.ilk defadir goruyordum uzerinde catlaklar vardi beyaz beyaz
Adanur Gribulut bende 23+2 bnde öle oldgunu farkettiğimde gttim doktoruma muayene etti. Vajinal ödem ddi. Hamilelikte olabiliyomuş hormonların artışından ve tabi bebişimizin yukardaki ağırlığından. Bide biyerde okumuştum ilk gebeliklerde görülüyormuş dha cok demekki wücut alışık olmadgna okdr değişime
Elmas24 Aynı benimde oyle sısme var tekmeleri orda hissediyorum ara ara sancılarım oluyor 26 haftalıgım
Adanur Elmas24 canım bendede öle oldu ben gttim vajinal muayene etti hamilelikte olabiliyo hormon ve bebeğin hareketlerinden ddi vajinal ödem ddi. Benimki fazla değildi ama bn hissetmiştim yine bi korkuyla gttim
Gribulut İçimi rahatlattınız teşekkür ederim 😊 benim ikinci hamileliğim ama ilkinde hiç böyle olmamıştı şişme ödem
Adanur Gribulut bende korkmuştum canım ilk gördüğümde sende yinede doktoruna söyle bazen enfeksiyonda şişlik yapabiliyormuş ama bnde enfeksiyon cıkmadı muayene etti bikacgün önce
Sulesule Bende de cıktı 20 haftalıkken falan doktora gittigmde alttan baktı rahim varisi dedi bide miudak ufak Bi kaçtane şişlik var suan 35 haftalıgım agrısı körü fazla ayakta durmuycan 😏
Gribulut Adanur gittiğimde mutlaka sorucam ama yakında zamanda yapıldı tahlil enfeksiyon yok bende de