Ilknur54_ şöyle içindeki şeker bir koladan farklı değildir. Ancak kola içtiğinde içinde mide bulanmasını etkileyecek şeyler var. Ben pek seker tuketmiyorum. Seker yuklemesi yapinca ilk Kan aliminda sorun yoktu. 1 saat sonra tekrar Kan aldirmaya giderken tansiyon dustu, istifra ettim. Bence biri olsun her ihtimale karsi yaninizda. Sorun olmazsa sadece arkadaslar etmis olur.
Bu testin faydasini goren ve Onlem alan kisiler gordum. Kilolarca seker degil 15 kesme seker gibi