Merhaba arkadaşlar 29+4 haftalığım akşamdan beri giren belime bir sancı var Ara Ara rahatsız ediyor. Geçmek bilmedi. Sanki böyle sırtımın alt tarafına yapıştı. Ve dün bayağı bir yürümüştüm. Oturduğum da bebek sağ tarafıma toplanıp durdu 4-5 kez ve ondan sonra hemen yatağa geçtim dinlenmek için. Ama gece de pek uyuyamadım. Bebek çok kıpırdiyor çok dönüyor. Ve hala da belim yani sırtım ağrıyor. Erken Doğum belirtisi olamaz değil mi? Şimdi bazı arkadaşlar doktora git diyecek ama burda Doğum doktoruna hemen gidemiyorsun. Velhasıl aynı şeyleri yaşayan var mı? Şimdiden teşekkür ederm ❤