Mehtap_Aktas94 Gamze0144 ara sıra halsizlik ve uyku oluyor bende birde göbek büyüyor artık bazen patliycakmis gibi hissediyorum 🙄
AryaNur Mehtap_Aktas94 Bende çok beğeniyorum ve bekarliktan bu yana o isim aklımda ama eşim beğenmiyor inşallah ikna edebilirim doğurana kadar 😊
Mehtap_Aktas94 Eceveannesi harika bi zaman kış çocuklarımız olacak inşallah yazın artık rahat rahat gezdirirz bebisleri😊
26mrv Mehtap_Aktas94 bizde 22+5 iz sağlıcakla kavuşalım inşalllahda isim olarak ya Deniz yada Barış düşünüyoruz bakalım nasip 😊