Seymaklnc Kızlar 6 haftalık hamileyim öncesinde şeker rahatsızlığım yoktu şimdi şekerimi ölçtüm 212 çıktı sabah doktora gidicem telaşlandım sizce değer nasıl?
Nisaa11 Yüksek 120 olması gerekiyor tokluk. Doktorunuza danışın yardımcı olurlar ya diyet verir ya da insülin canım.