Fatos_89 5. Ayıma girdim hala iştahsızlık kilo alamama ve bulantılarım devam ediyor hala geçme şansı var mi 9. Aya kadar sürecek mi 🙄
canimoglum53 Fatos_89 7.ayimdayim aynen devam canim. Bide gecer dediler heveslenmistim. Cok sukur biraz kilo almaya basladim 3 kilo kadar ama doktorum bebisimin gayet saglikli oldugunu soyluyor
mavipapatya Bende hiç bulantı olmadı o yüzden kendimi hamile gibi hissetmedim hiç 🤷♀️ Ama bulantılar bazen ilk 3 ay bazen tüm hamilelikte devam edebilirmiş. Siz kilo almasanız bile bebeğin gelişimi normal ise bence kilo almamanız daha iyi