AYKIZ01 Merhaba arkadaşlar ciğer geliştirici iğne herkese yapılıyor mu bilgisi olan var mı kaçıncı haftada yapılıyor
Ozge3747 AYKIZ01 Acil bir durum varsa her an yapılır ama önlem amaçlı yapılıyorsa genelde 28. Hafta yapılıyor. Herkese yapılmaz riskli gebeliği olanlara erken doğum riski olanlara yapılır genellikle.
yigitmom_ AYKIZ01 Canim herkese yapılmıyor riskli gebeliklerde doktor uygun görürse yapılıyor bana 33+1 iken 1 cm açıklığım sancim var diye yapıldı