Merhaba güzel annişler,
26+3 günlük hamileyim. Ama hala doktor konusunda çok kararsızım. Normal de esenler medipole gidiyorum ama riskli doğum olduğu için yenidoğan yoğun bakım ünitesi olan bir hastane arıyorum. Doktor tavsiyesi olan varmı? Bayrampaşa civarında. Özel gop hastanesi normal doğuma 4.000 tl istiyor o kadar bütçem de yok. Lütfen yardım edin.