Melismerve Merhaba, kan testim de 7627 çıktı doktorum izinli olduğu için görüşemedim sizce güzel bir hamilelik var mıdır 🌝
fatmaeray Melismerve oooo super bi sayi bu.benim 802 ydi cnm 2 haftalik hamileydim o zamanlar.simdi 14 haftaligim.ablamin 50 lerdeydi sayisi ve oda hamileydi.hayirlisi olsun cnm
Melismerve fatmaeray maşallah Allahım inşallah kucağınada almayı nasip eder 🤗 bu değerle şuan kaç haftalıktır onu bile bilmiyorum 😑
Muneweralp Ben 5000 lerdeyken tahlil yaptırmıştım da 5 haftalıktı rabbim kucağına almayı nasip etsin 🙏
Melismerve Sumeyyeee12 amin inşallah canım isteyen herkese nasip etsin 😍 ama nerden anlaşılıyo ki ikiz olduğu 🤗
gurcem Melismerve ya tabı oda onemlı ama ınan cok hatırlamıyorum yalan olmasın neyse senon degerın guzel bız oraya odaklanalım😂 yarın gıtsen kese gorulur zaten oyle bılıyorum