kitapkurdu Evet çok zor bir süreç geçirmişsiniz merak etmeyin erken haftalarda yapılan serklaj daha etkili sonuçlar veriyor ama bir tane de kaybınız olduğu için dikiş sonrası en azından bir ay falan sizinle ilgilenebilecek biri olsa iyi olurdu çünkü önlem amaçlı olsa bile fazla ayakta durmamanız, iş yapmamanız ve çok yürümemeniz tavsiye edilir. Önceki kaybınızda da üzüntü çok etkili olmuş olabilir ama ananası bilemiyorum yine de içiniz daha rahat edecekse bu sefer dikkat edersiniz ;))