Ruzgargulu Merhaba,serklaj dikişim var,sezeryana kaçıncı haftada alır? Dikişliyken açılma başlarsa serviks yırtılabilir deniyor korktum, Dikişli olan ya da böyle bi tecrübesi olanlar destek olabilir misiniz😞 Nts'ye de almıyor,37den sonra alcakmış
[silindi] Ruzgargulu benim bildiğim kadarıyla sezeryan yapacaksanız sezeryan yaparken alıyorlar. Normal doğum yaparsanız 36-37 haftalarda alıyorlar. doktorum bana öyle demişti