Serrap sezeryan ile 1 hafta önce dogum yaptım sütüm var ama bebegim gögsümü tutmuyor cok çaba harcıyorum ama nafile ne yapabilrm
Muneweralp Serrap çabalamaya devam Şuan tembel ama tutacak bende çok uğraşmıştım ama sonunda başardım pes etme sende
Mavilianne Serrap Canım yılma inatlaş bebeğinle elbet tutacak. Göğüs ucun yoksa göğüs ucu alıp kullanmayı dene.
Nebahathumeyra Plastik göğüs ucu kullanabilirsiniz benim kızım öyle almıştı ama terkettiremedik sonra onu maalesef.
Gaydin Instagram da emzirme danışmanlığı diye bir hesap var.cok faydalı bilgiler paylaşıp yol gosteriyor.takip.etmenizi tavsiye ederim. https://instagram.com/emzirme_danismanligi?igshid=mi143g3tlilg