Dilek5555 Proluton depot ve progestan kullanıyorum fakat 5 güne bır lekelenmem oluo 1 kez neden bıle oluo anlamıyorum
Ela Dilek5555 hiç korkma canm bende de öyle oldu şuan 13.haftadaym lekelenme normal dedi doktor bebek yerlesiyormus. Yalnız kan olursa mutlaka doktoruna git acil olrk
Dilek5555 Ela yok canım çok az gelıo akıntıyla ılk gıttıgımde kanlı akıntıydı ama çok azdı zaman gectıkce pembeye kahve rengıye döndü o da ıgnenın 5. Günü oluyor 1 damla peçete sılınce
Dilek5555 deletedmom211 Çarşamba günü duyulan doktor herşey çok güzel dedı 5. Haftada gıttım kese göründü kesenın falan büyütmesi duzenlıydı