Bilgeeferhat bana doktorum bütün korse giy dedi dizlerimden göğsüme kadar olanlardan.. doğumdan 1 hafta sonra başla demişti 10 günü buldu.. doğum yapalı 2.5 ay olacak karnım hala olduğu gibi duruyor..
Korseyi takmaya devam etsem yada belden sarmalilardan alsam ise yarar mı bu saatten sonra ?