Merve_Gulcu1301 Merhabalar hanımlar 10 haftalık gebeliğim var bazen kasığıma bir ağrı giriyor biraz duruyor sonra geçiyor neden olabilir acaba 🙏💕
MucizeAnnesi3545 Merve_Gulcu1301 cok normal ilk haftalardason daha canım. Rahmin büyüyo bebeğin tutunuyo o yüzden cok cok normal