@Merryyyy ben 1,5 ay önce doğum yaptım, ilk molfix aldım, yapısı filan güzeldi hışır hışır naylon değildi, pişik de yapmadı ama bebeğin altı sürekli ıslak kalıyordu bez değiştirmekten fenalık geldi. Prima aldık da sürekli bez değiştirmekten kurtulduk pişik de yapmadı primadan devam ediyoruz şimdilik bakalım