gurcem zaten yapma canım tam buğday çavdar falan ye bana doktorum öyle söyledi ki diyetisyenim bile iki dilim her sabah veriyordu hatta öğle yemeğinde de 1 dilim şimdi gerçekten birde bebek olunca insan midesi kaziniyor yani psikolojikmi bilemem ama bende olur hep😁