Kullanicianne Canım ben 52 kiloyla hamile kaldım 77 kiloyla doğuma girdim bende sezaryen doğum yaptım ve ertesi gün 64 kiloydum
bol bol sıvı tüketim 20 gün içinde bütün kilolarım gitmişti korse aldım ama kullanmadım şimdi de hiç göbeğim kalmadı sanki hiç doğum yapmamış gibiyim 😇