Minikmucizemizz ben iki defa denedim ikisinde de ilk ayda hamile kaldım canım diğeri kalp atışı durmuştu onda yumurtlamadan öncesi sonrası nerdeyse gün aşırı değerlendirmiştim ama bunda yumurtlamadan 2 gün öncesini ve 2 gün sonrasını değerlendirdim olmaz diye beklerken bu ay hamile olduğumu öğrendim grip olduğum için bi belirti yaşamadım diğerinde kasık ağrılarım olmuştu ☺️