Demir Ay herkes doğurmak üzere azcık zamanı kalmış ne güzel😍 bizim şafak 169👶🏻 Herkes bebeğini hayırlısı ile kucaklasın inşallah♥
liya Hilaldmrl hayırlı olsun Allah kurtarsın peki neden bu kdr uzadı sancılarınız gelmedimi yada suni sancı ile mi doğum olucak 🚼
Sibelsenses liya Doğuma dair pek bi ağrım Yok ama sırt bel ağrısı var aşırı derece de çarpıntım var , sabırla gün sayıyorum sizin var mı ? Sezeryan mı sizinde
handeliz Eylem saglikla dogsun insllahh anali babali darisi bizim olsun 🙏 yarin guzel dogum hikayeni bekliyoruz.
handeliz bizim safak 32 gorunuyor normal dogum icin ama sezeryan olcak 22 24 gun diyelim 🙂 saglikla gelsin tum bebisler insllah 🙏