Gebebe Ben hamileliğimin başından beri riskli gebelik geçiriyorum. Serklajlıyım, 28. Haftada ciğer geliştirici vuruldum, 20 li haftalarda bebiş gelmesin sakın diye uğraştık şimdi 37+5 oldum nst de sancım bile çıkmıyor 😄Cuma günü sezeryan olacağım hayırlısıyla. 🙏🏼Artık bebeğime kavuşmak istiyorum.