Nesexx çalışacak olanların o hafta içinde Her Hangi bir gün alması sorun teşkil etmiyormuş canım 170i aradığımda eğer çalışmayacaksanız 32yi doldurduğunuz gün alın. Eğer çalışacaksanız 33. Haftaya girmeden alabilirsiniz demişlerdi. Tabiki sizde arayıp kesin bilgi alabilirsiniz bende çevremden değişik değişik duyduğum için bizzat arayıp sormuştum