Şimdi ince olunca düşük riski oluyo, ama bunu böyle çok erken farkedince ona göre önlem alınıyo, düşük önleyici tedbirler alınıyo, ilaç falan.. Öyle bir durum varsa bişe şanslısınız hemen öğrenmişsiniz, inşallah yoktur, normal geçer süreç ama varsa da hep yatarak geçiyo hamilelik.. Dikiş atılıyor vs.. Hayırlısı olsun inşallah 😇