bsratoprak -Ebru- sizden bir gün gerideyiz 🙈 Heyecan dorukta ne zaman doğacak acaba diye diye geçiriyoruz günleri sizde nasıl durumlar 😊
-Ebru- bsratoprak Toprak_us karışık duygular içine girip çıkıyorum 🤣🤣 bazen çok cesur hissediyorum kendimi aşırı güven geliyo bazen de korkuyorum aklıma türlü şeyler geliyo 😕 napıcaz bilemiyorum Allah yardımcımız olsun inşallah 🙏🏻
Toprak_us 38 + 1 im . Zaman geçiyor bir şekilde ama hep karnımda kalacak gibi hissediyorum . Baskı oluyor alt tarafa ara ara ama tık yok . Merak ve heyecanla bekliyorum . 🤨nişan filan geldiğinde su geldiğinde ne hissedeceğim hiç bi fikrim yok 😬🤭 sancı nasıl bi şey acaba 🤔🙄☺️☺️