Duyguksyy https://eksiup.com/p/jz266898j3qf kızlar 13+6 Nisan annesiyim cinsiyet tahmini şöyler misiniz doktora öğrenmek istemiyorum dedim eşimle öğrenmek istiyorum dedim eşim Kasım'da izne gelecek Suriye'de görevde ama yinede merak ediyorum :)
PnrGg Duyguksyy bence öğrenseydin keşke eşin geldiğinde ona sürpriz yapardın sonrada onunla tekrar giderdin muayeneye😊 ben erkeğe benzettim sırt üstü yatıyor sanırım