Pazartesi sabahı yani 05.03.2018 kontrolüm vardı hastaneye geldim. Muayene oldum ideal kan tahlili istedi çünkü degerlerim düşüktü bide 39+0 günlüktüm ama bebeğim 40+2 günlüktü 1 hafta öndeydi. Kan idral tahlili verdim. İdrallerimde protein sızıntısı çıktı. Hemen beni acil kadın doğuma gönderdi tansiyon takibi yaptı. Bana dedi ki eve git başın ağrırsa tansiyonunu 140 geçerse gel hemen çünkü sızıntı yapıp bebegin de sende zehirlene bilirsin dedi. Tabi benim içime kuşku düştü eşimi aradım geldi. Biz dedik biz böyle eve gitmek istemiyoruz yatış yapın devlet olduğu için mırın kırın etti. Bizi eve yolladılar eve saat 9 gibi geldim yemeğimi yedim ama karnımdada ara ara kasılmalar oluyordu. Sonra yemeğimi yedim uzandım. Sanki.icimde bi ip koptu gibi oldu ben dedim içimde bişey koptu bana inanmadılar annemler eşim dedi çocuk vurmuştur. 1 dk gecmeden suyum geldi. Suyumun gelmesiyle 5 dk da bi sancim olmaya başladı. Hemen kanuni Sultan Süleyman hastanesine geldik saat 10 gibi suyum gelmemişti. Hastaneye 11 de yatisim yapıldı beni dogumhaneye indirdiler. 4 cm açılmam vardı. Daha sonra 3 saat ağrı sancı çektim ve 7 cm açılma oldu ve doğum başladı. 3 kere ikindiktan sonra oğluma kavuştum. Normal doğum yaptım. Allahım herkese nasip etsin allah bir avazda kurtarsın güzel anneler benimde hikayem bu oğlumu sabaha yakın saat 3 de kucağıma aldım o kadar güzel bir duygu ki onu gördükten sonra herşey bitiyo insan ağrı acı düşünmüyor. Korkulacak hiç birşey yokmuş ilk başta insan tek başına dogumhanede o sancıyı çekince korkuyo ama masaya yatınca herşey bitiyor ☺☺☺💙💙💙