Birgul__ Dün kontrole gittim ben kafamda kilo almis mi diye hayaller kurarken ogrendim ki suyu sinirdaymis 😑 yatis verdiler, nst tansiyon nabiz disinda bir sey yapmadilar.Bugun sabah da ultrasonda bakan doktor istwrsen cikabilirsin istemezsen taburcu ederiz dedi. Bu sekilde olup suyu artan var mi ya da suyu attiran yiyecek icecek vs.
Sghslove Birgul__ Canım bugün kontrolüm vardı benimde doktor bebeğin suyu en az 7 ölçülmeli seninki 9 sınıra çok yakın. Hala karpuz var karpuzun kabuğuna yakın kısmındaki beyaz yeriyle birlikte ye dedi o beyaz yeri suyuna iyi geliyormuş. Havuç suyunu sordum etkisi olmaz ama zararı da yok dedi.
Rubab_2020 Birgul__ canim kesinlikle havuç suyu iç benim suyumda en alt seviyedeydi 23 haftalık dönemlerimde ve doktorum artık olumsuz düşünmeye başlamıştı herseyi . Havuç suyunu dene dedi internetten de araştırdım saracoglunu dinledim gerçekten ise yarıyormuş 20 günde düzeldim suan cok şükür iyiyiz 27 haftalığız
Ebru5553 Birgul__ benimde 34 haftamda sınırdaydı 35 gittim suyum fazla çıktı doktorum karbonhidratı kesmemi pilav makarna ekmek yemeyi kesmemi söyledi 1 hafta dikkat ettim 36 haftamda gittiğimde düzelmişti suyum normal çıktı ultrason da
Iimran Birgul__ havuç suyu içtim günde bir bardak canım aç karnına 2 haftada suyum arttı herkes bilir bu havuç suyunu
Kdrkdr Iimran Canım merhaba. Havuc suyunun iyi geldiğini belirtmişsin. Peki su düzeldikten sonra devam ettin mi havuc suyuna😊
Birgul__ Bu su değişkenlik gösteriyo anladigim kadariyla 🤔 suan 34+2 olduk.biraz daha dayansa cok iyi olur.D3vlette de nstden baska bir sey yapmiyorlar.
Kdrkdr Birgul__ Canım bende 30+4 üm bende de su azlığı çıktı bugün. Perinatolojiye yönlendirdi. Doktor bizim yapacagımız bişey yok takip ediicrz dedi😢😢 sende vajenden sıvı gelmesi gibi bişey oldu mu?
Kdrkdr Birgul__ Canım bende 30+4 üm bende de su azlığı çıktı bugün. Perinatolojiye yönlendirdi. Doktor bizim yapacagımız bişey yok takip ediicrz dedi😢😢 sende vajenden sıvı gelmesi gibi bişey oldu mu?
Birgul__ Kdrkdr yok olmadi baktilar alttan.suyum gelmemis.ama yatis verdiler.orda da herhangi birsey yapimadi nst disinda.
Iimran Kdrkdr evet 1 hafta daha devam etmiştim sonra bıraktım pazartesi günü kontrolüm var bakalım suyum nasıl olucak çünkü bazı doktorlar havucun içinde A vitamini bebeğe zarar verebilir fazla tüketimi dediğinden içmedim sonrasında ama rahat 3 hafta devamlı içtim yani 😊
Gozde01 Kdrkdr Merhaba düzeldikten sonra doktorum bıraktırdı annenin böbreğine zarar verebilir diye bilgin olsun.
Kdrkdr Birgul__ Bana alttan falan da bakmadılar. Ama haftaya bakıcaz azalma varsa gebeliği sonlandırcaz dedi. Ben anlamadım ki kolaya mı kaçıyorlar😓
Birgul__ Kdrkdr kesinlikle baska doktora git.ben yarin farkli hastaneye gitcem.bir de ozelde goruncem.bakalim hepsi ayni seyi mi soyluyo.devlette pek ilgilenmiyolar 😑 bir suru farkli sorundan yatan var,herkese ayni tedavi o da tansiyon nabiz nst ...
Birgul__ Kdrkdr beni acile gonderip baktirdilar.sen de bi acilde baktir istersen suyu azalmis,suyum gelmis mi baktircam de
33Fatma Merhabalar bnde de amino sıvısı fazla ne benm ne de doktorun yapabileceği bişey yokmuş takip etmekten başka bizde 26+3 teyiz bnide riskli gebeliğe yönlendirdiler
Ebru5553 33Fatma amniyon sıvısı fazlalığını için doktor diyet veriyor neden riskli gebeliğe yönlendirdi ki fazla karbonhidrat tüketimi amniyon sıvısını artırıyormuş diyet veriyorlar normalde
Deletedmom6 33Fatma Benimde 27+3 haftalığım bebeğin suyu fazla sınırda dedi doktor şeker yüklemesi testi yapmamızı istedi yaptık sonuçu bekliyoruz ama öyle riskli gebelik fln demedi sadece kontrol edicez dedi
33Fatma Ebru5553 valla bnde bilmiyorum emar istemişlerdi dünde onu çektirdim çarşamba alıcam sonuçları
Birgul__ Esrkdm ben 2-2.5 litre iciyordum.simdi zar zor 3 litre icebiliyorum.zorluyorum ama midem bulaniyo basim agriyo