Gullcha Kizlar gebe oldugumu dün ögrenmistim kan testi sonucum 26.50. Bugun korku dolu bi iki saat yasadim idrar testi negatif cikinca degerim düştu sandim acile koştum cok sukur sonucum bugun 56.42 cikti dünden bugune degerimin artisi iyi mi sizce 🌸 bide normalde ben yarin yaptiracaktim 2 gunde bir artiyormu diye bundan sonra vermelimiyim yoksa artik doktor kontrolume kadar bekliyimmi
SeydaaYlmz Gullcha 1 günde bile 2 katı yükselmiş bence gayet iyi ama bence iki gün sonra tekrar git istersen ben 1 hafta boyunca gitmiştim bakmışlardı değerime 🤗 hayırlı olsun bu arada Rabbim sağlıklıca kucağınıza almayı nasip etsin
Aykal Gullcha canım çok iyi bi artış tebrik ederim banada dua et hayırlı olsun.😊 İçinin rahat olması için bi hafta boyunca iki günde bi yaptır.