Ysmn234 kuzum bak benımkını atıcam sana ben bu ay ovulasyonu gec aldım adetım bıttıkten 10 gun sonra elimde oldu bu ay yapmam dıger ay başlarım dedim kaset test kullanmıştım önceden bunuda merak ettım nasıl dıye yapıyım dedim 11. Gun yaptım silik gördüm 12. Gunde koyuyu gördüm 13. Günde koyuydu akşamına tekrarladım çatlamıştı bugunde sonkez yapıyom dedim dünkü çatlamayla aynı olmuş ve 1 tane testıde kaybetım 14 un yumurtlama gununu farketıysen benımkıde öyle 😊😊 şansımamı yoksa kısmetmi neyse 2. Teste buldum meraktan yapıp 😊 biri hep koyu çıkar zaten kuzum
resimag.com/i/3d94eae7cba