semra_366 İyi akşamlar herkese. 8 haftalık hamileyim doktora gittiğimde kese şeklimin bozuk olduğunu düşme ihtimalinin yüksek olduğunu söyledi. İçimiz rahat etmedi daha iyi olduğunu düşündüğümüz başka doktora gittik. O da kesede bir bozukluk göremediğini fakat bebeğin gelişimi iki hafta geri dedi. Takipte kalacağız yüzde elli elli dedi. Bu durumu yaşayan var mı?
Huzurumuz semra_366 senınle aynıyız cnm ben de hafıf lekeler gelıyor. Doktorun brıısı düşer dedı. Bırısı şimdilık kalp atısı var önemlı olan bu ıyısınz dedı. Ben de sasırdım dua edyrm umarım bır sey olmaz. Kesem küçük ve düzensızmıs. 8+5 olduk ama
dentem61 semra_366 ben üç hafta geride geldim amaa doktor adetinde yanlışlık var dedi bu hafta bebeğim adetime yetişti şükür o zaman da sıkıntı yoktu şimdide yok şükürler olsun 🤗