nameults Kızlar 13 haftalık oldum hala bi doktorum yok her kontrole gittiğimde farklı doktora gidiyorum İstanbul’a yeni geldim bana yardımcı olur musunuz 😣
2104 nameults kurtköyde emsey hastanesi var ben ona gidiyorum. Doktorumda çok herşeyi güxelce konuşuyor ilgileniyorda.
Sadriye Ben de medicalparka gidiyorum canım kaynarca da şeyma hanıma.alnında çok başaırılı ve güleryüzlü
2104 Fasulyem22 10 haftalık pınar gökova azman doktorum. Neslihan şeker varmış o buyıl başka hastaneye gitmiş. Sen hangi doktora gidiyosun iyi mi doktorun
Ftm-Srgn 2104 evet neslihan hanimi da duymuştum. Ben gulcan hanima ve ümmühan hanıma gittim ama hic memnun kalmadım. Pendik devlet hastanesine gitmeye basladim orda da nilufer hanım var baya iyi bir doktor .Ama ona da randevu almak cok zor .
Ftm-Srgn Fasulyem22 Ben de yeni gelmistim cok olmadı taşınalı pek fazla bilmiyordum.Bu dediğim doktorlara da düşük yaptığım süreçte gitmiştim. Şimdi cok şükür 30 haftalık oldu .Doğumu nerde yapacağımı bilmiyorum. Bakalim o an da ne olur nasıl olur kısmet artık.
BurinTasKaradag Kadıköy acıbadem hastanesi doktor funda öztürk. Tek kelimeyle kendinizi güvende hissettiren güleryüzlü işinin ehli bir doktor. Yalnız sağlık sigortanız yoksa fiyatlar biraz tuzlu.