YusufMirzaAnnesi
Benim oldu. Ama istediğimden deil zorunlu oldu. Normal doğumdam zorunlu sezaryene alındım. Spinaldi. Çocuk doğduktan sonra atak geçirdim epidural yaptılar. Tabii kişiden kişiye değişedebilir. Bünyeyle alakalı. Sadece spinal de olabilir ve sadece epidural de.