esrakahveci 29+3te doktor kontrolüm vardı. Bebeğin kafası aşağıdaymış doktor bebek dönmüş dedi. Ben de şaşırdım ve biraz gerildim. Artık kendisini doğuma hazırlıyor dedi. Panikledim😰 Şimdi merak ettiğim şey şu; artık hep kafası aşağıda mı kalacak yoksa daha konum değiştirir mi?