eknsnsr98 senin dikkat etmen gereken zamanlar canım hepsini üst üste yapman iyi değil ama kendimi gördüm sende yaptıkça yapasın gelmiş herhalde ama ilerleyen zamanlarda anlayacaksın dediğimi şimdi ben 37.haftadayım yapamıyorum mesela dip köşe doğum öncesi temizliğe bulaştım ama aynı zamanda çalışıyorumda işimide bırakmadım hergün işten sonra bir odamı temizleyip öyle 5 günde evimi bitirdimde bende bittim son günü artık banyomu temizlerken çok eğilip kalktığımdan ağrılarım oluşmaya başladı hafiften bugün kontrolümüz vardı gerçi zamanda yaklaşıyor artık hafif sancılar çıktı ntsde ama gece yatamıyoruz şuanda bile doktor yorgunluğun acısını çıkartıyor bebeğin dedi daha kanala girmemiş girmeye çalışıyor sen onun kanala girmesini sağlayacak şeyler yapmışsın dedi zaten şu sıra zaten yakın zamanlar bizim için iyi olduğunu söyledi ama çatı muayenesi yapıcaktı mesela yapmadı doğumu tetikler şimdi 1 hafta daha beklesin sonra yapıcam dedi sende dikkat et yani