Cansuu54 bebde cok tedirgindim beyhekim hastanesi konusunda
Fakat doktorum beyhekime gecis yaptiginicin oraya gittim doktorumu sevdigim ve guvendigim icin kendisinde 3. Dogumumu yaptimn sevilay bozkurt 💕
Kendisine nedennbu hastaneyi tercih ettiniz diye sordum
Buradaki imkanlar daha guzel dedi
Alet edavatllar suda dogum getirttim dedi
Vesaire...
Hastane eski olabilir ama imkanlarimiz genis dedi
Ilgi alaka konisunua gelince
Daha once altinova hastanesinde 2 dogum yaptim
Ben beyhekim in ilgisini hemsirelerin ilgisinindaha cok begendim allah icin...
Dogum haneside ayri bir ferahh
Doguma degil kendinizi huzurlu sakin bir kafe yada dinlenilcek bir oda da hissediyirsunuz
Suda doguma da girdim burda doktorum cok ilgiliydi sürekli yanimdaydi
Hastane degil doktor tercihiniz iyi olsun ❤