6.haftadan beri geçmeyen bir komple karın ağrımm var 😣😣 Şuan 9 haftalığım Progestan kullanıyorum içerde kanamam olduğu için ama zerre fayda etmiyor 😔😔 resmen işlence çekiyorum şuan bile sabahtan beri geçmeyen bir ağrı sancı ölüyorummm 😖😖😖 napsam tekrar gitsem mi dayanamıyorum 😔😔😔😔😔😔😔