Mgtl korkulacak bişey yok bence . Bebeğinin boyu kilosu normalse sorun olmaz . bu haftadan sonra kilo alırsın bebek bu haftadan sonra hızlı gelişir. Bende yemek yiyemiyorum tiksinmiştim sanki tüm yemeklerden bu günlerde çok acıkıyorum hamur işi şeyler yemek istiyorum sürekli. 18. Haftaya girdim 3 kilo aldım şimdiye kadar . bebeğimiz gelişsin yeterki kilo önemli değil😊