Denizanasi2020 12. Haftamdayım son 4-5 haftadır nerdeyse hergün migrenim tutuyor. Bu sorunu yaşayan var mı? Parol almaktan başka bir çözüm yolu yok mu? Parol geçirmiyor. Sürekli serum da olmuyor.
Busyus Denizanasi2020 canım benim bende o haftalarda çok yaşadım. Tüm günüm zehir oluyordu. Uyurken uyku bandı taktım gündüz evde bile güneş gözlüğüyle gezdim. Doktor ilaç almadan 20 gün dayanırsa. Vucudun alışacak dedi. Ve öyle oldu
gezentianne Denizanasi2020 Benim de o haftalarda migrenim tutuyordu mide bulantısı hiç yaşamama rağmen migren krizi geçirip kısuyordum. Parol minoset hafif etki ediyor ama geçirmiyordu youtube dan yüz yogası açıp yapmaya başladım gerçekten cok işe yaradı..O haftalarda bi hormon yükseliyor ondanmış ve biraz da stres.
espalp Denizanasi2020 aylarca çektim. 9 ayda 1 kez parol içtim sadece hiç işe yaramıyor. Dayandım hep, karanlık odada uyudum o kadar 🤦🏼♀️ Şimdi lohusalıkta uykusuzluktan migren tutuyor sürekli😭
Bernw Bende migreni olanlardan biriyim malesef çok kötü bir durum tam senin haftalarında ataklarım tutuyordu acildeydim sürekli damardan vermeden ilaç olarak fayda etmiyor inan migren bir kere tuttumu ne yapsan boş çare olmuyor.Tez zamanda geçer inşallah bidaha hiç olmadı bende çok şükür
Denizanasi2020 Bernw Gerçekten çok kötü bunu yaşamayan anlayamaz sanırım. Ne zamana kadar sürdü peki senin? Ne zaman biter artık yoruldum.
Denizanasi2020 Bernw Damardan ne kadar sıklıkta alıyordunuz? Elimde olsa acilde kalıcam da sürekli almak tehlikeli olur mu diye endişeleniyorum
Denizanasi2020 Busyus 20 gün ilaç almamak imkansız. Çalışıyorum öğretmenim okula gitmem gerekiyor. Bir hafta rapor aldım yattım ama sonu yok ki daha çok başındayım. Stresten kaynaklı muhtemelen evde raporluyken ağrımadı okul yoruyor bi hayli😞
Denizanasi2020 gezentianne Ben de deneyeceğim yogayı. Teşekkürler fikir için. Ne zamana kadar sürmüştü acaba?